понеділок, 28 травня 2012 р.

Модуль 5:

Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.

 Яким чином я оцінюю навчання учнів?
 Як я залучаю учнів у процес оцінювання?

Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишітьсвої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви в своєму відгуку (рефлексії)

6 коментарів:

  1. Завдання цього модулю допомогло зрозуміти як краще розробити оцінювання для проекту. Було дано дуже багато корисної інформації, а також необхідних прикладів та зразків, які допомогли створити власні документи оцінювання. Я вирішила оцінювати студентів за допомогою бланків, які містять необхідні для їх роботи критерїї. За цими критеріями студенти самі можуть планувати свою роботу і бачити кінцевий результат. Також використала контрольний список для узагальнюючого оцінювання, в який будуть записуватися всі отримані студентами бали, і в кінці роботи можна буде побачити загальний бал, який потім переведеться в оцінки. На основі створених оцінювальних документів студенти самі зможуть брати участь в оцінюванні роботи своїх одногрупників.

    ВідповістиВидалити
  2. • Яким чином я оцінюю навчання студентів?
    Оцінка студентів відбувається в декілька етапів, на початку навчання з метою виявлення рівня знань та з’ясування потреб студентів у навчанні, поточне оцінювання для моніторингу досягнутих успіхів та кінцеве оцінювання
    • Як я залучаю студентів у процес оцінювання?
    Залучаю студентів до обговорення та оцінювання інших студентів

    В подальшому планую використовувати само оцінювання студентів, використовувати контрольні листи самоперевірки, створити оцінювання на основі критеріїв оцінювання

    ВідповістиВидалити
  3. Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.

    • Яким чином я оцінюю навчання учнів?
    Оцінювання студентів здійснюється до початку роботи над проектом, під час роботи та після його завершення. На початку виявляємо рівень знань студентів з даної тематики. Пізніше, застосовуючи спостереження, зворотній зв'язок, бальну шкалу оцінюємо роботу студентів, і за допомогою презентацій, статтей студентів
    оцінюємо результати роботи над проектом.
    • Як я залучаю учнів у процес оцінювання?
    Студентів до процесу оцінювання залучаю шляхом обговорення методів оцінювання та надання пропозицій від студентів.

    Знання, отримані в цьому модулі, в певній мірі вплинуть на моє викладання і на якість навчання студентів, тому що залучаючи студентів до оцінювання робіт один одного, підвищиться мотивація до навчання і відповідно покращиться якість знань студентів.

    ВідповістиВидалити
  4. • Яким чином я оцінюю навчання учнів?
    - Оцінювання учнів включає в себе кілька спеціально підготовлених бланків оцінювання. Це і бланк-оцінювання Вікі-статті, і бланк-оцінювання спільної роботи, і бланки звітності учнів. Також у пакеті документів щодо оцінювання учнів є контрольні листи дослідницьких навичків учнів, контрольні листи творчого мислення учнів та оціваюння мультимедійної презентації.
    • Як я залучаю учнів у процес оцінювання?
    - Учням буде цікаво оцінити один одного. Оцінити учасників іншої команди. Також учням буде дана така можливість оцінити самого себе, свої виконані чи не виконані дії, проаналізувати їх.

    Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишітьсвої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви в своєму відгуку (рефлексії)
    - Готові шаблони і бланки оцінювання на Сайті оцінювання дуже допоможуть мені у майбутніх проектах. Я зможу їх використовувати, для того щоб об'єктивніше оцінити виконану роботу кожного учня і групи в цілому.

    ВідповістиВидалити
  5. • Яким чином я оцінюю навчання учнів?
    - Якщо взяти до уваги загальне оцінювання навчання учнів, то воно відбувається у вигляді проставлення оцінки, або балів. Обовязково потрібне поточне оцінювання і заключне, заключне може бути у вигляді заліку або іспиту і повинно включати поточне оцінювання.
    • Як я залучаю учнів у процес оцінювання?
    - Можна спочатку запитати учня, як він вважає на скільки його можна оцінити і щоб він обгрунтував ту оцінку, яку сам собі поставив.

    Досвід роботи в цьому модулі я буду використовувати в подальшій педагогічній роботі. Так, контрольні листи, рубрики оцінювання дуже допожуть мені оцінити знання і виконану роботу моїх учнів.

    ВідповістиВидалити
  6. Оцінювання учнів я провожу актуалізацію опорних знань за матеріалом попередніх тем програми - методом письмової контрольної роботи, усне опитування, тестові завдання. Студентів залучаю до самооцінки, та оцінки один одного.

    ВідповістиВидалити