понеділок, 28 травня 2012 р.


Модуль 6:

Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
• Як я можу допомогти своїм учням стати самостійними?• Як я можу врахувати і підтримати різні освітні потреби своїх учнів?
Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви в своєму відгуку (рефлексії).

7 коментарів:

  1. У цьому модулі містилася інформація про те, як спрямувати завдання проекту на особистісно-орієнтоване навчання. Для того, щоб допомогти студентам успішно виконати завдання, необхідно враховувати їх особисті здібності при розробці завдань та розподілу роботи між ними. Важливо, щоб студенти намагалися самостійно зпланувати свою діяльність в проекті, а вчитель тільки корегував її. Для цього можна використати різні допоміжні дидактичні матеріали, які я розробила в цьому модулі. Це і шаблони, і інформаційна презентація, і календар роботи в проекті і поради для підготовки виступу студентів. Всі ці документи забезпечать підтримку студентів у їх самостійній роботі, допоможуть правильно зорієнтувати свою діяльність і розподілити час виконання завдань проекту.

    ВідповістиВидалити
  2. Необхідно сформувати у студентів навички самостійної роботи через організацію самостійного пошуку проблемних питань, спільної роботи з викладачем та студентами,
    Необхідно враховувати індивідуальні особливості та потреби студентів, застосовувати різні методи та стратегії в навчанні та також застосовувати диференційований підхід : одарованим студентам підготувати більш складні завдання, , слабшим – додаткові запитання, які допоможуть їм виконати завдання

    ВідповістиВидалити
  3. Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    • Як я можу допомогти своїм учням стати самостійними?
    - Ну по-перше робота в парах вже атоматично виробить у кожного учня самостійнійсть. Вони будуть щось обговорювати ,кожен буде знаходитись у науковому пошуку, мислити. Я вважаю, що такий метод, роботи в групі, дуже ефективний при розвитку самостійності у кожного учня.
    • Як я можу врахувати і підтримати різні освітні потреби своїх учнів?
    - Ну кожен учень потребує до себе індивідуального підходу. За результатами певного періоду навчання, якщо учень має високий бал, зрозуміло,що він потребує більших освітніх потреб і завдань, які він з легкістю виконає. А іншому учневі потрібно менше освітніх потреб, бо він має низький рівень знань, і він не зможе виконати всі освітні завдяння.

    Хочу додати ще те, що для підтримки успішної роботи учнів викладач повинен використовувати дидактичні матеріали, які будуть направлені для розвитку навиків самостійності учнів.

    ВідповістиВидалити
  4. • Як я можу допомогти своїм учням стати самостійними?
    - Потрібно частіше давати учням можливість проявити себе. Це можна досягти завдяки тому, що дати учням завдання по створенні мультимедійної презентації з якоїсь теми або створення газети. Де учні будуть використовувати картинки, схемки і їм буде цікаво самостійно виконувати таку роботу.
    • Як я можу врахувати і підтримати різні освітні потреби своїх учнів?
    - Аналізуючи усішність групи ми можемо виявити вісокі середні бали та низькі. А це вказує на те, що ті, учні які мають високий середній бал потребують до себе більш високі освітні потреби і більш значний багаж знань. А ті, що мають низький середній бал, зрозуміло не потребують таких тяжких і обємних освітніх потреб.

    Успішна робота учнів залежить від їхніх потреб і їхніх бажань. Якщо вони поставили перед собою певну ціль - успішно виконати роботу, то вони досягнуть найвищого результату.

    ВідповістиВидалити
  5. В цьому модулі основне завдання спрямоване на самостійну роботу учнів, на особистісно-орієнтовне навчання. Для цього я використовую різні дидактичні засоби та форми організації виробничої діяльності учнів. Враховую різні категорії учнів. Все це забезпечує підтримку учнів та допоможе орієнтуватись у виконанні завдань.

    ВідповістиВидалити
  6. Працюючи над цим модулем, виділила для себе основну ідею, що навчання повинно базуватися на особистісному підході. Кожна людина має свої власні психологічні, розумові особливості розвитку. Тому необхідно у своїй роботі використовувати дифенційований підхід, щоб задовольнити навчальні потреби кожного студента. У моїй роботі корисними будуть ті навчальні матеріали, над якими я працювала протягом даного модулю.

    ВідповістиВидалити
  7. Працюючи над цим модулем, виділила для себе основну ідею, що навчання повинно базуватися на особистісному підході. Кожна людина має свої власні психологічні, розумові особливості розвитку. Тому необхідно у своїй роботі використовувати дифенційований підхід, щоб задовольнити навчальні потреби кожного студента. У моїй роботі корисними будуть ті навчальні матеріали, над якими я працювала протягом даного модулю.

    ВідповістиВидалити