понеділок, 28 травня 2012 р.


Модуль 8:

Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
• Як підготувати і провести ефективну презентацію?• Як слід надавати конструктивну зворотний зв'язок?
Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви в своєму відгуку (рефлексії).
Коли ви закінчите ваш відповідь, поверніться в курс і візьміть участь в обговоренні курсу в цілому.

4 коментарі:

  1. Для ефективної презентації треба обрати цікаву, інтригуючи тему. Презентація повинна відповідати віку аудиторії і містити відповідну інформацію та картинки, яскраві слайди. Презентацію слід проводити чіткою зрозумілою мовою, виділяйти інтонацією те, що важливе. Презентація має містити певні факти, статистичні дані. Висновки повинні бути емоційними, та пов’язані з основною темою презентації.
    Важливою частиною презентації є її обговорення. Для того, щоб організувати конструктивну зворотний зв'язок необхідно відмітити позитивні частини презентації, а зауваження роботи у вигляді рекомендацій для покращення у майбутньому

    ВідповістиВидалити
  2. Завдання цього модулю містили остаточні вказівки на створення власного портфоліо, а також спонукали до роздумів стосовно проведення ефективної презентації проекту. Для цього необхідно, щоб тема обовязково була повязана з дійсністю, яка була би близькою для студентів і підлягала використанню в реальному житті. Також всю інформацію потрібно підтверджувати фактами та висновками. Для привернення більшої уваги до виступу, його необхідно супроводжувати яскравими слайдами. Конструктивний зворотний звязок забазпечується обговоренням проблеми, яке може надати нові факти, що не були враховані в ході роботи.

    ВідповістиВидалити
  3. • Як підготувати і провести ефективну презентацію?
    - Проведення презентації як один з видів публічних виступів у багатьох викликає тремтіння в колінах.
    Щоб презентація пройшла успішно важливо приділити час для її підготовки. Рідко добре проходить презентація, не продумана до кінця, коли оратор раз у раз затинається, плутається і т.д. Візуальні посібники, наприклад, плакати з графіками або схемами або ж комп'ютерна презентація, повинні бути наочні і зрозумілі глядачам.

    Типова схема будь презентації включає в себе, по-перше, невелике (!) Вступ, в якому пояснюється мета проведення даної презентації, актуальність проблеми. Основна частина презентації повинна бути сконцентрована на найважливіших достоїнствах і перевагах пропонованого товару або ідеї. В кінці презентації бажано стисло підбити підсумок сказаному, ще раз підкресливши найважливіші моменти.
    Якщо презентація проводиться з використанням проектора або якийсь інший апаратури, то перед початком презентації необхідно ретельно перевірити справність всіх використовуваних пристроїв. Вкрай негативно позначаться на загальному враженні про презентацію різні технічні неполадки і неузгодженості.
    Доповідач не повинен спізнюватися на презентацію, бажано прийти завчасно, зібратися з думками, налаштуватися на потрібний лад. Доповідач повинен бути готовий до можливих питань аудиторії.
    Існує кілька основних правил успішного проведення презентації.
    Бажано не читати доповідь з листка. По-перше, коли очі доповідача опущені вниз, йому важко встановити візуальний контакт з аудиторією. По-друге, для слухачів залишається незрозумілим: чи повинні вони слухати доповідача або ж читати вголос разом з ним.
    Не варто класти обидві руки в кишеню, особливо на довгий період часу. Руки в кишенях - ознака скутості, невпевненості, скритності. Якщо одна рука все ж лежить в кишені - не страшно, проте слід дотримуватися обережності, щоб сторонні звуки, ніби дзвону ключів, не відволікали аудиторію від презентації.
    Указкою потрібно користуватися лише за потребою, а не розмахувати нею протягом всієї презентації. Рух указки відволікає аудиторію.
    Не рекомендується облокачиваться на стіл або кафедру протягом тривалого періоду часу, інакше слухачі будуть зосереджені на тому, щоб вловити момент падіння доповідача, а не на самій презентації.
    При проведенні презентації бажано дивитися на аудиторію, а не на стелю або настінні плакати, наприклад. Доповідач не повинен захаращувати собою візуальні предмети, ні в якому разі не повинен повертатися спиною до аудиторії.
    Говорити слід голосно, чітко, повільно, щоб усі присутні могли почути доповідь. У великих аудиторіях рекомендується використовувати спеціальну звукову апаратуру (мікрофон, колонки). Монотонне нудне читання доповіді викликає нудьгу, тому доповідач повинен тоном і темпом голоси виділяти потрібні моменти у своїй промові.
    Доповідачу рекомендується робити паузи на місці відповідних знаків пунктуації. На місці коми робиться коротка пауза, тире - трохи довше, точка - найдовша пауза.
    Під час проведення презентації доповідач може пересуватися по кімнаті. Таким чином досягається більш близький контакт з аудиторією. Однак «миготіти» з боку в бік не бажано - це дуже відволікає слухачів.
    Увага слухачів важко утримувати довго, тому на презентацію відводиться зазвичай не більше години часу. Якщо ж планується проведення декількох різних презентацій, то вони можуть бути зовсім коротенькими, щоб «вкластися» в регламент часу.
    У презентації обов'язково повинні бути присутніми ключові слова і поняття. Саме вони допоможуть слухачеві надалі ідентифікувати отриману інформацію.Щоб слухачі покинули презентацію з почуттям задоволення і відчуттям, що час було витрачено не даремно, корисно подарувати їм на пам'ять барвистий буклет-конспект презентації або ж DVD-диск з презентацією. Це, по-перше, є підтвердженням слів доповідача, а, по-друге, гість, йдучи не з порожніми руками, сприймає отриману інформацію як свою, що істотно підвищує шанси на успіх.

    ВідповістиВидалити
  4. Працювати над останнім модулем було надзвичайно цікаво та не складно. Навчилася створювати вікі-статті та презентації. Для того, щоб провести ефективну презентацію, необхідно познайомити студентів з головними правилами та вимогами до виконання презентації, організувати спільну роботу, контролювати та оцінювати проект, протягом його виконання, провести попередній захист презентацій. Щоб студентам було цікаво працювати над проектом, необхідно обирати таку тему, яка б передбачала дослідження, пошук чогось нового, була близькою до реального життя.

    ВідповістиВидалити