понеділок, 28 травня 2012 р.


Модуль 7:

Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
• Які матеріали я можу розробляти для викладання в умовах особистісно-орієнтованого навчання?• Як я можу застосовувати ІКТ для підтримки своєї педагогічної практики?
Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви в своєму відгуку (рефлексії).
• Включіть в ваш відповідь ваші міркування про те, як ваше розуміння і знання змінилися з плином часу.

6 коментарів:

  1. Матеріали цього модуля допомогли правильно скласти план проекту поетапно. Багато завдань модуля були спрямовані саме на цю роботу. Відкрилося більше можливостей у застосуванні ІКТ. Було також дано пропозиції стосовно організаційних моментів та способів використання технічних засобів навчання. Таблиця детального плану проекту була особливо корисною, так як спонукала до деяких роздумів і удосконаленню власного плану проекту. Особлива увага також приділялася інтегруванню питань проекту в навчання різними методами та способами, що є запорукою успішного виконання проекту студентами, адже, навчання не повинно відділятися від дійсності.

    ВідповістиВидалити
  2. • Особистісно-орієнтовне навчання передбачає нові типи та види дидактичного матеріалу, методичних рекомендацій для його використання, типів навчального діалогу, форм контролю за особистісним розвитком студента в ході навчально-пізнавальної діяльності. В цьому процесі значну роль відіграють ІКТ навчання, які забезпечують виявлення змісту суб’єктивного досвіду студенів, включаючи досвід його попереднього навчання; направлення на структурування, інтегрування, узагальненні предметного змісту; активне стимулювання студентів до самооцінки освітньої діяльності, що забезпечують можливість самоосвіти, саморозвитку, самовираження в ході оволодівання знаннями; контроль та оцінку не тільки результату, а й головним чином процесу просування студента.

    ВідповістиВидалити
  3. • Які матеріали я можу розробляти для викладання в умовах особистісно-орієнтованого навчання?
    - Можна підготувати та застосовувати індивідуальні завдання, індивідуальні картки, які будуть мати різний рівень складності для більш сильних учнів та більш слабких. Також для всіх учнів мають бути підготовлені методичні рекомендації до кожної теми практичної роботи, на кожного учня.
    • Як я можу застосовувати ІКТ для підтримки своєї педагогічної практики?
    - Застовування ІКТ і дасть змогу підготувати ті необхдіні матеріали для викладання в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Також за допомогою ІКТ потрібно створювати наочні презентації, створювати базу електронних книжок.

    В сучасному світі ні один учень, студент не може існувати без ІКТ. Починаючи з першого класу маленькі учні вже щось виконують на компютерах, і школа вже забезпечена новітніми технологіями. І вже дорослі студенти в академіях застосовують компютер как зошит, використовують його на всіх заняттях. Зараз так живе всі закордонні країни, в них навчання ведуться тільки за допомогою ІКТ, і ми маємо наближатись до їхнього інформаційного рівня.

    ВідповістиВидалити
  4. Робота в цьому модулі надала змогу корегування плану проекту.
    Можливість застосування інформаційних технології, що дають змогу виявлення опорних знань учнів на свідоме та активне навчально-виконання виробничих завдань, забезпечує підвищення якості навчання і спонукає на творчу-пошукову діяльність.

    ВідповістиВидалити
  5. Під час роботи над цим модулем, викладачі обнювалися ідеями щодо розробки матеріалів, які супроводжують та підтримують проектну діяльність. Цікаво було познайомитись з думкою кожного. В цьому модулі створила додаткові документи для підтримки проведення занять, які в свою чергу полегшать студентам роботу над проектом. Працюючи над модулем, розробила план проведення проекту, вносила зміни до плану проекту, а також познайомилася з ресурсами, що стосуються використання комп'ютерних технологій в навчальних закладах. Таким чином, застосування інформаційно-комп'ютерних технологій в педагогічній практиці кожного викладача, має суттєве значення. ІКТ допоможуть проводити заняття на вищому рівні, охопити більший об'єм навчального матеріалу, розвивати у студентів пошуковий, дослідницький, творчий підхід до здобуття знань.

    ВідповістиВидалити
  6. Під час роботи над цим модулем, викладачі обнювалися ідеями щодо розробки матеріалів, які супроводжують та підтримують проектну діяльність. Цікаво було познайомитись з думкою кожного. В цьому модулі створила додаткові документи для підтримки проведення занять, які в свою чергу полегшать студентам роботу над проектом. Працюючи над модулем, розробила план проведення проекту, вносила зміни до плану проекту, а також познайомилася з ресурсами, що стосуються використання комп'ютерних технологій в навчальних закладах. Таким чином, застосування інформаційно-комп'ютерних технологій в педагогічній практиці кожного викладача, має суттєве значення. ІКТ допоможуть проводити заняття на вищому рівні, охопити більший об'єм навчального матеріалу, розвивати у студентів пошуковий, дослідницький, творчий підхід до здобуття знань.

    ВідповістиВидалити