пʼятницю, 3 лютого 2012 р.

Модуль 4

Тепер, коли Ви пройшли вже половину курсу, подумайте, як проект, який Ви розробляєте, відповідає на Ключове питання курсу: Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій? Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту. • Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання? • Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів? Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження, пелічіть ключові освоєні аспекти, питання і сумніви в своєму відзиві (рефлексії).
 Чекаю на Ваші змістовні дописи

22 коментарі:

  1. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    Комп’ютерні технології значно підвищують ефективність навчального процесу в оцінці здібностей та знань учнів та студентів, у виборі більш широкого кола нетрадиційних методів навчання, подання інформації у зручний спосіб для учнів та студентів, зміні управління навчальною діяльністю

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?

    Самостійна робота студентів дає розвиток їх творчого потенціалу, надає інформацію про їх зацікавлених у розвитку певних напрямків роботи або появи нових аспектів вже отриманих результатів. Все це може бути підставою для розуміння очікувань студентів та дає змогу вносити корективи у проектну діяльність та удосконалення навчального процесу

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    Якщо є правильно поставлене ключове питання і у учнів виникає багато шляхів для вирішення цього питання, при цьому прослідковуєтся інтеграція знань з різних дисциплін і є реальній кінцевий результат. Крім того, в ході реалізації проекту учні повинні навчитися вирішувати проблеми відбору інформації, узагальненню представлених результатів та спільній діяльності.

    Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів.
    Вважаю, що не потрібно викладати лекції у такому вигляді, у якому вони існують сьогодні. Необхідно навчитися до кожної теми формулювати проблеми питання для обговорення та навчити студентів використовувати всої знання та навички, отримані раніше, а також навчити їх навчались самостійно.

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Комп’ютерні технології дають великі можливості для ефективного навчального процесу, бо відкривається доступ до безмежного інформаційного простору, розширюються можливості спілкування між викладачем та студентом. У цьому модулі було дуже багато корисної інформації, яка зорієнтовувала роботу над проектом у правильному напрямі. Створюючи приклади робіт студентів, починаєш краще розуміти етапи виконання завдань, мотивацію завдань, вимоги до виконання завдань, переваги і недоліки завдань, моменти, де можуть виникнути питання чи проблеми. Працюючи над завданнями, я зрозуміла, яку інформацію можна отримати виконавши завдання, що може дати мій проект в кінцевому висновку, і які результати можуть отримати мої студенти, виконуючи завдання проекту. Переконалася у необхідності використання інтернет-ресурсів для повного висвітлення питання, у організації самостійної пошукової роботи студентів. Організовуючи роботу студентів над проектом, дійсно важливим аспектом є створення робочих груп. Студенти самі будуть контролювати роботу один одного, бо розумітимуть, що результат залежатиме від кожного члена групи. Це і забезпечить досягнення поставлених цілей у проекті. Завдання цього модуля пояснили мені як точніше бачити результат від своїх же поставлених перед студентами завдань, як повніше використовувати інтернет-ресурси.

      Видалити
    2. Комп’ютерні технології дають великі можливості для ефективного навчального процесу, бо відкривається доступ до безмежного інформаційного простору, розширюються можливості спілкування між викладачем та студентом. У цьому модулі було дуже багато корисної інформації, яка зорієнтовувала роботу над проектом у правильному напрямі. Створюючи приклади робіт студентів, починаєш краще розуміти етапи виконання завдань, мотивацію завдань, вимоги до виконання завдань, переваги і недоліки завдань, моменти, де можуть виникнути питання чи проблеми. Працюючи над завданнями, я зрозуміла, яку інформацію можна отримати виконавши завдання, що може дати мій проект в кінцевому висновку, і які результати можуть отримати мої студенти, виконуючи завдання проекту. Переконалася у необхідності використання інтернет-ресурсів для повного висвітлення питання, у організації самостійної пошукової роботи студентів. Організовуючи роботу студентів над проектом, дійсно важливим аспектом є створення робочих груп. Студенти самі будуть контролювати роботу один одного, бо розумітимуть, що результат залежатиме від кожного члена групи. Це і забезпечить досягнення поставлених цілей у проекті. Завдання цього модуля пояснили мені як точніше бачити результат від своїх же поставлених перед студентами завдань, як повніше використовувати інтернет-ресурси.

      Видалити
    3. Дякуємо за коментарі!!!
      Чекаю на Ваші відзиви

      Видалити
    4. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
      - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
      Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
      На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
      Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
      Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

      Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
      - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

      Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
      - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

      Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
      - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

      Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
      І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

      Видалити
    5. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
  3. Комп’ютерні технології дають великі можливості для ефективного навчального процесу, бо відкривається доступ до безмежного інформаційного простору, розширюються можливості спілкування між викладачем та студентом. У цьому модулі було дуже багато корисної інформації, яка зорієнтовувала роботу над проектом у правильному напрямі. Створюючи приклади робіт студентів, починаєш краще розуміти етапи виконання завдань, мотивацію завдань, вимоги до виконання завдань, переваги і недоліки завдань, моменти, де можуть виникнути питання чи проблеми. Працюючи над завданнями, я зрозуміла, яку інформацію можна отримати виконавши завдання, що може дати мій проект в кінцевому висновку, і які результати можуть отримати мої студенти, виконуючи завдання проекту. Переконалася у необхідності використання інтернет-ресурсів для повного висвітлення питання, у організації самостійної пошукової роботи студентів. Організовуючи роботу студентів над проектом, дійсно важливим аспектом є створення робочих груп. Студенти самі будуть контролювати роботу один одного, бо розумітимуть, що результат залежатиме від кожного члена групи. Це і забезпечить досягнення поставлених цілей у проекті. Завдання цього модуля пояснили мені як точніше бачити результат від своїх же поставлених перед студентами завдань, як повніше використовувати інтернет-ресурси.

    ВідповістиВидалити
  4. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій? Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    На мою думку, завдяки ІКТ технологіям учні розвивють свою професійну компетенцію та навички 21-го століття, вони стають конкурентоспроможними, освідченими не лише, як робітники вузької спеціалізаї, але й мають змогу працювати в тих умовах та відповідати тим вимогам,котрі диктуються на сьогоднішньому ринку праці.

    • Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    За допомогою проектної діяльності учнів викладач має змогу оцінити їх початкові, поточні та заключні знання. робиться аналіз того наскільки учні розуміють проблематику питання, наскільки орієнтуються та відшуковують шляхи її вирішення, як вміють критично ставтись до обрання та опрацювання відшуканої інформації, як можуть здійснювати самокнтроль, як працюють колективно, наскілько продуктивною є їх робота в проектному завданні. Знаючи всі ці аспекти роботи, викладач може надалі стимулювати,корегувати,координувати,заохочувати та допомогати уням в ході проектної діяльності.

    • Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    На самому початку, коли викладач розпочинає проектну діяльність з учнями, вже можливо побачити наскільки ефективною буде ця діяльність. Якщо ж правильно сформульовані основоположні, тематичні та учбові питання, проблем з кінцевим результатом не має виникнути. Проте постійний контроль,допомога та підтримка викладача учням необхідна в будь-якому випадку.

    Обміркуйте то, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів.
    Думаю, що опановуючи кожен з модулів ми постійно корегуємо свою подальшу викладацьку роботу. Тому, доцільним зауваженням буде, що слід правильно мотивувати учнів до проектної діяльності, пропонувати шляхи вирішення проблемних питань, ознайомлювати учнів з критеріями оцінювання їх діяльностію, стимулювати їх бажання до самовдосконалення та самонавчання.

    ВідповістиВидалити
  5. Ну по-перше, використання комп’ютерних технологій дає можливість у навчальному процесі організувати неперервне і ґрунтовне засвоєння навчального матеріалу. Застосування сучасних технічних засобів дає можливість ефективно використовувати та миттєво отримувати інформаційний ресурс завдяки світовому інформаційному простору, що значно поліпшує процес навчання. Окрім того, комп’ютер допомагає в реалізації науково-дослідної роботи та орієнтує на практичну діяльність учнів. Слід зауважити, що навчальний процес із використанням комп’ютерної техніки спонукає до самостійної роботи кожного учня, створює сприятливу комунікативну ситуацію та умови для розвитку творчих здібностей особистості, які особливо значущі для кожного учня; підвищує мотивацію та пізнавальну активність учнів, покращує індивідуалізацію, диференціацію та інтенсифікацію процесу навчання, розширює та поглиблює міжпредметні зв’язки, систематизує та інтегрує знання окремих навчальних предметів, організовує систематичний та достовірний контроль, уникає суб’єктивізму в оцінці.
    • Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - Приклад учнівських робіт є результатом самостійної дослідницької роботи.Розробка презентації в ролі учня слугує одним з елементів зняття цілком природної психологічної напруженості викладачів перед незнайомим видом роботи. В такій ролі виккладач може дозволити собі не відразу бути досконалим розробником мультимедійної роботи. Викладачі розробляють приклад, який потім в подальшій своїй педагогічній діяльності вони зможуть використати для демонстрації учням. Вони не створюють «дещо» тимчасове, а тому мотивація до такого виду діяльності у викладачів значно вища.
    • Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - У ході розробки викладач спостерігає за роботою учнів, а учні в свою чергу самостійно слудкують за виконанням проекту. І поступово учні бачать на якому вони етапі, і якщо цей етап виконано, то він вже має позитивний результат.
    Взагалі в цьому модулі я відчувала себе учнем, який має певні знання з дисциплін, який міркує як зробити, який шукає потрібну інформацію. І для викладача це дає уявлення про те, як учні самостійно готються до поставленого завдання. Головним недоліком є те, що я як викладач при свторенні учнівського прикладу використовувала не тільки мережу Інтернет, але й звичайні книжки, а ось сучасні учні, нажаль, вже забули як користуватися книжками, як ходити до бібліотеки. І викладач має наголошувати на цьому неодноразово!

    ВідповістиВидалити
  6. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
    Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
    На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
    Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
    Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

    Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

    Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
    І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

    ВідповістиВидалити
  7. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
    Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
    На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
    Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
    Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

    Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

    Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
    І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

    ВідповістиВидалити
  8. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
    Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
    На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
    Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
    Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

    Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

    Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
    І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

    ВідповістиВидалити
  9. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
    Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
    На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
    Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
    Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

    Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

    Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
    І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

    ВідповістиВидалити
  10. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
    Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
    На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
    Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
    Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

    Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

    Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
    І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

    ВідповістиВидалити
  11. Як ефективність навчального процесу може бути підвищена за допомогою комп'ютерних технологій?
    - Інформаційними технологіями називають усі технології, які використовують спеціальні інформаційні технічні засоби (комп’ютер, аудіо, відео, кінотехніка). Комп’ютерні або нові інформаційні технології навчання – це процеси підготовки і передачі інформації, засобом впровадження яких є комп’ютер.
    Заняття, під час яких викладач використовує ТЗН, своєю методикою викладання дещо відрізняються від традиційних. Тому при використанні аудіовізуальних засобів навчання викладачеві слід дотримуватися певних правил: потрібно підготувати аудиторію до сприйняття нового матеріалу; слід передбачити форму перегляду і обговорення відео-матеріалів (індивідуальну, групову чи колективну); визначити характер допомоги відстаючим; використовувати під час заняття інші засоби навчання; викладач має уміти поєднувати аудіовізуальні засоби з підручником, картою та іншими засобами навчання. Перед переглядом відео-фрагменту необхідно ставити перед аудиторією певну проблему. При цьому такий перегляд не повинен займати більше 20-30 хвилин заняття, тому що це може призвести до перенапруження зорового та слухового аналізаторів студентів та як наслідок до зниження працездатності в цілому.
    На мою думку, найбільш зручним засобом в практичній діяльності викладача є програмний засіб Microsoft Power Point, що входить до складу пакету Microsoft Office.
    Специфікація цієї програмної оболонки - створення мультимедійних презентацій. Використання програми Power Point не потребує значної підготовки для її оволодіння, а також не займає багато часу для розробки заняття. При цьому вона дозволяє використовувати інформацію в будь-якій формі представлення - текст, таблиці, діаграми, слайди, відео- та аудіо фрагменти і таке інше. При цьому викладач має змогу проявити свою творчість і компонувати матеріал на свій розсуд.
    Досвід використання програмного продукту Power Point, показав його надзвичайно високу ефективність, яка була цілком передбачена, адже процес викладання – це, по суті, і є презентація навчального матеріалу. Використання різноманітних можливостей, які надає програмний продукт Power Point для викладача, відкриває безмежні простори педагогічної творчості, а студенти із зацікавленням набувають нових знань та більш ефективно засвоюють попередній матеріал і надалі показують високі результати.

    Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту.
    - В цьому модулі основним завданням було створення прикладів продуктів проектної діяльності учнів. І саме ця робота допомогла мені в тому, що я змогла відчути як учні будуть працювати над проектом. Як вони будуть здійснювати пошук інформації, як вони будуть організовувати свою роботу.

    Як створення прикладів робіт учня допоможе мені ясніше зрозуміти очікувані результати проекту та удосконалити викладання?
    - При створенні прикладів робіт учнів я на кожному кроці працювала з інформацією, проводила якісь дослідження. І ця вся діяльність поступово наштовхує вже на кінцевий результат. Тобто, поступово, відкривається вся картинка проекту.

    Як переконатися, що учні досягнуть поставлених цілей в ході розробки своїх проектів?
    - В ході розробки своїх проектів учні будуть працювати з інформацією, аналізувати, синтезувати, досліджувати і завдяки спостереженню викладачу буде видно, на скільки кроків учні пройшли вперед. Завдяки нестандартним питанням і відповідям учнів викладач буде бачити, що вже засвоїли учні, і на якому вони етапі проекту.

    Взагалі, основним завданням цього модулю було створення учнівського прикладу. І я, виконуючи це завдання, змогла зсередини відчути роль, яка відведена учням. Вони, так само як і я це робила, мають долати труднощі в освоєнні інформаційних технологій, приймати рішення щодо дизайну та змісту продуктів.
    І так само, при викладанні, я маю ставити себе на місце учня, щоб зрозуміти його думку, його почуття, який у нього багаж знань.

    ВідповістиВидалити
  12. Працюючи над проектом, студенти безперечно використовують інтернет у пошукових цілях, який допомагає учасниками тісно співпрацювати. Доступ до інтернету - це великі можливості. Маючи мету проекту та намагаючись відповісти на ключове питання, студенти розвиватимуть уміння критично мислити, уміння систематизувати дані та працювати разом. Вони швидко обмінюватимуться інформацією та прийматимуть участь у різноманітних обговореннях. Використання інтернету домомагає студентам самостійно мислити, формувати власну думку, висловлювати свою точку зору, працювати в команді, бути більш сміливим у своїх висловлюваннях, швидко здобувати інформацію, саморозвиватися. Працюючи над даним модулем, я переконалася, що за допомогою комп’ютерних технологій підвищується ефективність навчального процесу; знання, отримані в цьому модулі безумовно вплинуть на викладання та якість навчання моїх учнів.

    ВідповістиВидалити