четвер, 12 січня 2012 р.

Модуль 3

Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту. • Як використовувати Інтернет в підтримку викладання і навчання учнів? • Як переконатися, що мережа Інтернет використовується відповідально і безпечно? Обміркуйте те, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на якість Вашого викладання. Запишіть свої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви у своєму відзиві (рефлексії). Чекаю змістовних відповідей. Ваша - Н.С.

10 коментарів:

  1. Обговорення освновних тем модуля допомогли мені спрямувати проектну дослідницьку діяльність студентів, взаємодію і співробітництво студентів, їх спільну взаємодію в проекті на те, щоб допомогти їм досягти навчальних цілей, а також сформувати у них навички людини 21-го століття .

    Використання інтернету є дуже актуальною темою у навчанні, головна увага має бути направлена на ознайомлення студентів з правилами безпечного користування Інтернет мережею та збереженням своїх даних.
    На якість викладання впланула робота з аналізу послуг та сервісу в Інтернет мережі: використання блогів, вікі-сайтів та сайтів спільної роботи в проекті.
    Після дослідження питань структури та аналізу даних і Інтернеті в мене звявився сумнів щодо достовірності інформації, яку ми беремо в інтернеті. Чи можно довіряти такій інформації стовідстоково? Це хотілось би обговорити з учасниками курсу.

    ВідповістиВидалити
  2. Робота в даному модулі забезпечила мене необхідною інформацією для організації моєї подальшої діяльності в цьому проекті. Особливо важливо було попрацювати з завданнями, які пов'язані з використанням інтернету для спільної роботи студентів. Працюючи з цим матеріалом, я краще зрозуміла, як ефективніше організувати спільну роботу студентів за допомогою інтернету, як, взагалі, використовувати цей метод роботи. Стосовно відповідальності і безпечності використання інтернету у мене існують певні сумніви, які, навіть, після роботи у цьому модулі так і не змінились. Я, наприклад, сумніваюсь у тому, що інформацію в інтернеті можна реально захистити. А ще мене турбує захист наших дітей від певних сайтів та деякої інформації з інтернету. Як, взагалі, це можна проконтролювати? Мені також би це хотілося обговорити.

    ВідповістиВидалити
  3. При виконанні завдань цього модулю, я дізналася багато нового, що допомогло мені у плануванні та створенні власного проекту. Користування інтернетом під час проведення занять - одне із головних питань сьогодення. Проте держава не має можливостей забезпечити всі навчальні заклади достатньою кількістю комп'ютерних класів та надати можливість широко користуватися інтернетом. За інтернетом майбутнє.
    Погоджуюсь з Оленою Олександрівною щодо того, що не можна цілком довіряти інформації, отриманої черех інтернет, невідомо з яких джерел взяли певну інформацію, потрібно заходити на перевірені сайти, якщо на якомусь сайті вас просять заплатити за послугу - не потрібно сліпо довіряти, потрібно критично оцінювати ситуацію,тому що в інтернеті багато шахраїв, тому не можливо цілком безпечно почуватися в інтернеті.Проте інтернет надає безліч переваг у спілкуванні: ви можете обмінюватись думками, приймати участь у обговоренні, спілкуватися у чатах, висловлюватись у блогах, пересилати різні документи, скачувати різноманітні файли,але при цьому пам'ятати про авторське право.

    ВідповістиВидалити
  4. Під час проходженя модулю я навчилась, як користуватися великим потенціалом Інтернету відповідально і продуктивно, відкрила собі інтерактивні інтернет-ресурси, необхідні для співпраці і спілкування. Обговорила з колегами і зрозуміла як допомогти студентам безпечно і відповідально використовувати Інтернет.
    Ознайомилась з основами закону про авторське право і правилами легального використання матеріалів. Думаю тепер зможу використати мережу Інтернет у моєму проекті.

    ВідповістиВидалити
  5. У цьому модулі я відкрила для себе Совместное редактрирование. Це дуже допоможе в спільній роботі викладача і студента. Вони зможуть разом редагувати будь-які документи, що полегшить їх спільну роботу.
    Також цей модуль показав мені якими як можна за допомогою Інтренет ресурсів давати студентам матеріали по темам, перевіряти їхні виконані завдання. Спілкуватися за допомогою голосових сервісів.
    Для того щоб переконатися чи Інтренет використовуєтся студентами відповідально і безпечно потрібно їм розповісти в доступній формі про авторське право. Також можна встановити спеціальні програми, які відслідковують якими саме сайтами користувалися учні

    ВідповістиВидалити
  6. Робота в Модулі 3 була наспавді змістовною, цікаовою, а найголовніше актуальною. Тема інтернету, достовірності збереження інформації, правдивість та достовірність використання викладеної інформації, та й в цілому безпека роботи в інтернет мережі для всіх нас вже не нова тема. Вона обговорена з усіх сторін, проте всеодно я віднайшла для себе ту інформацію, котра була для мене ціковою та ефективною. Доцільно булоб згдати про запропоновану статтю в оболонці, стосовно авторського права. На привеликий жаль, там розміщені лише загальні принципи роботи авторського права, "біди" котрі з ним трапляються, проте сьогодення не пропонує реальних шляхів усунення проблем з недотрманням авторського права. Також, хочу відмітити, що як викладачі, ми маємо постійно спілкуватись з нашими студентами накштлат безпеки в інтернет мережі, доцільності та ефективності використання її ресурсів, а також про безпечне збереження даних.

    ВідповістиВидалити
  7. Працюючи на модулем я навчивсь використовувати нові ідеї в мережі інтернет, використовувати нові інформаційні технології, працювати з різними базами даних для отримання корисної інформації,уміння спілкуватись на відстані, пересилати різні документи, висловлювати свою власну думку, а також спрямувати спільну роботу студентів на досягнення навчальних завдань, сформувати вміння та навички 21-го століття.

    ВідповістиВидалити
  8. Працюючи у цьому модулі я навчивсь використовувати нові ідеї інтернет-ресурсів, вибирати корисну інформацію, робота з різними базами даних. Залучати студентів на взаємодію, співпрацю, а також допомога досягти навчальних завдань та сформувати уміння і навички 21-го століття. Також інтернет дозволяє спілкування на відстані з колегами та студентами, при цьому приймати участь у обговореннях, висловлювати власну думку.

    ВідповістиВидалити