середу, 11 січня 2012 р.

Модуль 2

Проаналізуйте, як основне завдання цього модуля допомогло плануванню та створенню Вашого проекту. • Як тематичні питання допомагають підтримати навчання моїх учнів? • Як планувати поточне особистісно-орієнтоване оцінювання учнів? Обміркуйте те, як знання, отримані в цьому модулі, вплинуть на Ваше викладання і на якість навчання Ваших учнів. Запишіть свої судження, перерахуйте ключові освоєні аспекти, питання і сумніви у своєму відгуку (рефлексії).

11 коментарів:

  1. Тематичні питання допомагають студентам не просто отримувати знання, а спонукають їх до активного процесу мислення та пошукової діяльності, формуванню навичок мислення висого рівня;
    Поточне особистісно-орієнтоване оцінювання студентів допомагає корегувати навчання та виявляти освітні потреби студентів; заохочувати самостійність і співробітництво; спостерігати за прогресом розвитку студентів; перевіряти розуміння.
    Під час роботи на модулем я навчилась формулювати ключові, тематичні, змістовні питання від складного до простого та від простого до складного, використовувати різні стратегії оцінювання

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго всім вечора! Для мене одним із головних завдань, яке допоможе у створенні мого проекту, сьогодні була групова робота, а саме створення презентації.
    Як тематичні питання допомагають підтримати навчання моїх учнів? - Тематичні питання спрямовують вивчення матеріалу у правильному руслі, спрямовують студентів до конкретних дій та виконання конкретних завдань, а також допомагають розкрити тему вцілому.
    Під час проходження даного модулю я ознайомилася з різними методами оцінювання, ознайомилася зі стандартами особистісно-орієнтованого навчання, розробляла презентацію викладача.

    ВідповістиВидалити
  3. Для студентів постаставлені тематичні питання стають певним поштовхом до самостійної роботи, пошуку відповідної інформації, спонукають робити проміжні і загальні висновки. Оцінювання студентів доможе скорегувати навчальний процес і виявити розуміння студентами пройденого матеріалу. Під час вивчення модулю 2 навчилась вибрати освітні стандарти загальної освіти з темами учбових проектів. Розробила питання, що направляють учбовий проект, робити ввідну комп'ютерну презентацію вчителя для учнів для виявлення їх інтересів і вистав. Також навчилась формулювати основні, направляючі та учбові питання.

    ВідповістиВидалити
  4. Для себе особисто, підкреслила вжливість викладача при формуванні основних, тематичних та учбових питань. Це не лише допомагає правильно, кореткно та чітко сформувати питання викладача до учня, але й допомагає учню правильно та скоординовано дати відповідь на поставлені питання. Адже на своєму власному досвіді можу переконатись, що більшість "словесних" проблем між викладачам та студентам трапляються із-за не коректного поставлення питання.
    Також не менш важливою була робота із стандартами. Вони так само відіграють важливу роль при опрацюванні та викладанні навчального матеріала викладачем.

    ВідповістиВидалити
  5. Юля Кононенко15 лютого 2012 р. о 10:13

    Тематичні питання використовуються для того, щоб студенти змогли зорієнтуватися у матеріалі, який потрібно опрацювати, тобто, є своєрідним орієнтиром у навчанні. Оцінювання необхідне для мотивації роботи студентів. Протягом роботи в модулі я переконалася, що важливо вибрати освітні стандарти, які допоможуть скерувати мою роботу у правильному напрямі і краще сформулювати тематичні питання. Також я розробила комп'ютерну презентацію та ознайомилася з методами оцінювання.

    ВідповістиВидалити
  6. Тематичні питання спрямовують студентів у правильному напрямі. Це дає можливість бачити кінцевий результат своєї роботи. Оцінювання є мотивацією до роботи, яке визначає об’єм їх роботи. Протягом роботи в модулі 2 я навчилася краще працювати з освітніми стандартами і визначати їх до конкретних завдань. Розробила перелік запитань до проекту, працювала над електронною презентацією.

    ВідповістиВидалити
  7. Основною цікавинкою цього модулю, особисто для мене були методи оцінювання. Вони будуть у нагоді при моїй подальшій роботі зі студентами. І ці методи також допоможуть в ході проекту. Що стосується тематичних питань, то вони не тільки допоможуть учням в роботі над проектом, а й будуть розвивати в учнів логічне мислення та самостійність.

    ВідповістиВидалити
  8. Тематичні питання спрямовані на самостійну роботу студентів, це дає змогу побачити кінцевий результат своєї роботи . Оцінювання студентів допомагає орієнтувати їх на кінцевий результат, та корегувати навчально-виховний процес. Під час роботи над модулем я навчивсь працювати з освітніми стандартами, сформулювати тематичні питання.

    ВідповістиВидалити